"הוא החמיץ. להתמקד רק במנהרות זאת גישה ילדותית"

דוד קורצוייל No Comments on "הוא החמיץ. להתמקד רק במנהרות זאת גישה ילדותית"

ראש אמ"ן לשעבר והמועמד של יצחק הרצוג לתפקיד שר הביטחון, אלוף במיל' עמוס ידלין, נגד דוח מבקר המדינה על מבצע "צוק איתן" • ההתעסקות רק במנהרות היא מחשבה ילדותית ונגד ישראל עומדים איומים אחרים.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש אמ"ן לשעבר, אלוף במיל' עמוס ידלין, התבטא היום (רביעי) נגד מבקר המדינה, יוסף שפירא, על פרסום הדוח אודות מבצע "צוק איתן". ידלין, ששימש המועמד של המחנה הציוני לשר הביטחון, יוצא הפוך מהתבטאויותיו של הרצוג על הדוח: "הביקורת מאוד קשה על מבקר המדינה, (הוא) הסתכל על הסוגיה בראייה מאוד צרה והוא החמיץ. הוא נגע בבעיה מבצעית אחת ושם אותה כאילו היא הפצצה הגרעינית האיראנית. עם כל הכבוד לאיום המנהרות, זה לא האיום הראשי על מדינת ישראל. יש איומים הרבה יותר משמעותיים על מדינת ישראל".

ידלין הוסיף להתייחס לאיום המנהרות בדברי שאמר ל101.5FM: "כשאתה שם ומסתכל בקשית רק על סוגיה אחת שאין לה פתרון חד משמעי, זה שיש דיון בקבינט לא אומר שמיד יהיה פתרון. פתרון טכנולוגי – עובדים עליו 10 שנים, פתרון מבצעי – צריך לתרגל אותו, להצטייד במה שצריך והמחשבה הילדותית הזאת שרק אם הקבינט יעשה דיון. מי שכתב את הדוח על המודיעין איננו מבין מה זה מודיעין במאה ה-21".



0 תגובות